Zrób zakupy dzisiaj, a zapłać za nie dopiero za miesiąc lub w ratach!
Innowacyjna metoda płatności dostępna na janssen-cosmetics.pl to odpowiedź na potrzeby
współczesnego konsumenta i komfortowe zakupy na Twoich własnych warunkach. Wypróbuj już dziś!

JAK TO DZIAŁA?

1. NA CZYM POLEGA METODA PAYPO.PL?

Metoda PayPo.pl jest to innowacyjna metoda płatności polegająca na odroczeniu płatności za zakupy o 30 dni. Klient bez angażowania środków własnych może dokonać zakupu w sklepie i spłacić środki do PayPo.pl bez żadnych dodatkowych kosztów w ciągu 30 dni od daty transakcji. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.

2. WYBRAŁEM/AM METODĘ PŁATNOŚCI I NIE WIEM CO DALEJ?

Po wybraniu metody PayPo.pl zostaje Pan/Pani przekierowany do 3-krokowego systemu transakcyjnego. W pierwszym kroku Klient wprowadza numer w drugim kroku transakcji wpisuje kod potwierdzający wysyłany poprzez SMS, który przyjdzie na numer telefonu podany w sklepie internetowym, jest to niezbędne do potwierdzenia transakcji. Trzeci krok transakcji to tak naprawdę już tylko oczekiwanie na decyzję (kilka sekund).
Przy pozytywnej decyzji, klient dostaje maila z potwierdzeniem transakcji i z podsumowaniem. Dodatkowo przychodzi sms z hasłem tymczasowym do Panelu Klienta. W przypadku negatywnej weryfikacji prezentujemy informację o powodzie odrzucenia, informujemy że jeżeli klient się nie zgadza z naszą decyzją ma prawo do oceny przez dział analizy ryzyka finansowego.

3. CO ZROBIĆ JEŻELI NUMER NA KTÓRY ZOSTAŁ WYSŁANY SMS JUŻ NIE JEST AKTUALNY?

Jeżeli w między czasie nr telefonu uległ zmianie, należy skontaktować się z PayPo, można także wrócić do sklepu, dokonać edycji numeru telefonu i wybrać ponownie opcję PayPo.
Dla klientów powracających edycja numeru telefonu jest także możliwa w Panelu Klienta w zakładce „moje dane”.

4. CZY MUSZĘ SIĘ LOGOWAĆ DO PANELU KLIENTA?

Nie ma obowiązku logowania się do panelu Klienta, jednakże rekomendujemy korzystanie z niego. W Panelu Klienta znajdują się wszystkie szczegółowe informacje dotyczące transakcji:

– na jaki dzień wypada termin zapłaty ( 30 dni od transakcji)

– informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 wygodne raty po terminie odroczenia z pełną informacją o wysokości rat.

– opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.

– wysokość dostępnego limitu kredytowego.

5. CZY TA METODA FAKTYCZNIE JEST DARMOWA?

Za odroczenie płatności o 30 dni Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Płaci tyle ile wynosiła faktyczna wartość towaru.

6. NA JAKI NUMER RACHUNKU MOGĘ DOKONAĆ ZAPŁATY?

Klient może dokonać zapłaty także przelewem tradycyjnym.
Nr rachunku prezentowany jest w panelu Klienta po wyborze opcji opłać pod transakcją, wysyłany jest także w mailu z podsumowaniem, który przychodzi po dokonaniu transakcji, a także w mailach informujących o wymaganych terminach spłaty.

7. CO SIĘ DZIEJE JEŻELI NIE ZAPŁACĘ W CIĄGU 30 DNI?

Po 30 dniu automatycznie kwota zamówienia rozkładana jest na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.

8. CZY ZOSTANĘ POINFORMOWANY O WYMAGANYM TERMINIE SPŁATY?

Informacja wysyłana jest poprzez mail oraz sms na 3 dni przed terminem 0 (30 dni – okres bezkosztowy) W dniu 0, 3 i 7 dni po. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu Klienta.

9. JAK MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z PAYPO.PL

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź drogą mailową:

+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa
NIP: 5213705997, REGON: 362485126, KRS: 0000575158
Sąd Rejonowy m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Kapitał zakładowy: 627.500,00 zł